Photobucket

Sahabat Maya :

Monday, January 11, 2010

Punca Curang

Salji dorong curang

LONDON: Warga Britain yang terkurung akibat musim salji melampau mengisi masa masing-masing dengan mengunjungi laman web yang menyediakan peluang menjalin hubungan sulit.

Berdasarkan tinjauan selama 24 jam kelmarin, kunjungan pelawat laman web IllicitEncounters.com meningkat mendadak, selain pertambahan keahlian baru ketara.


Laman web itu yang menyediakan ruang untuk suami atau isteri mencari kekasih gelap mendakwa, kebanyakan ahli baru mendaftar terdiri daripada penduduk kawasan paling teruk dilanda salji, termasuk di Hampshire, Berkshire, dan West Country.


IllicitEncounters.com dikatakan terpaksa menggaji kakitangan sementara untuk menguruskan sambutan luar biasa itu.


Jurucakap IllicitEncounters.com, Sara Hartley, berkata mungkin pihak isteri atau suami yang mendaftar di laman web itu mendapati kini adalah masa sesuai untuk menyertai laman web berkenaan.


“Ketika semua orang terperangkap, kini adalah masa terbaik untuk suami atau isteri melayari IllicitEncounters.com tanpa diketahui rakan sekerja - dan lebih penting - pasangan masing-masing,” katanya. Menurut kenyataan pengendali laman web itu, seramai 2,567 ahli baru mendaftar pada enam hari pertama tahun ini.


Berdasarkan keadaan itu, kata pengendali IllicitEncounters.com, mereka menjangkakan Januari ini akan menjadi bulan paling sibuk sepanjang 2010. Mendakwa kini disertai lebih 350,000 ahli di seluruh Britain, pengendalinya berkata, laman web itu dibuka untuk menyediakan persekitaran ‘selamat’ dan tidak dipertikaikan bagi mana-mana suami atau isteri yang ingin bertemu pasangan baru. - Reuters

myMetro

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...