Photobucket

Sahabat Maya :

Monday, November 7, 2011

Meningkatkan keupayaan minda anak-anak.



Cemerlang, pintar dengan i-Q Homeopathy




PRODUK i-Q Homeopathy dipercayai mampu
merangsang minda ke arah kehidupan
lebih aktif dan produktif.


PEPERIKSAAN Sijil Pelajaran Malaysia semakin hampir. Ramai ibu bapa runsing dengan persiapan anak-anak yang bakal menduduki peperiksaan tersebut. Tentunya menyediakan produk kesihatan dan kecerdasan minda bagi memastikan anak-anak mampu menelaah dan menghafal fakta.



Syarikat Avacello Sdn. Bhd. dengan kerjasama Profesor Ir. Dr. Zainal Aripin, merumus formula untuk produk jenama i-Q Homeopathy. Formula itu bagi meningkatkan keupayaan minda anak-anak terutama yang bakal menduduki peperiksaan SPM. Dahulunya dikenali sebagai Fikri, produk itu dipercaya dapat membaiki sistem saraf supaya kembali cergas berfikir dan bertindak.



i-Q amat sesuai untuk calon peperiksaan kerana ia membantu mengatasi masalah fokus ketika belajar, tidak minat belajar, sukar memahami sesuatu konsep atau sukar mengingat fakta. Kesannya boleh dilihat seawal tujuh hari.



Selain itu, i-Q juga sesuai untuk mereka yang memerlukan tumpuan dan daya fikir yang tinggi dalam aktiviti harian.



Berikut masalah yang berjaya diatasi menggunakan i-Q Homeopathy



Kurang Minat Belajar



Anak-anak yang mempunyai masalah seperti terlalu aktif bermain komputer dan aktiviti luar, boleh menggunakan produk ini, untuk mengawal tingkah laku dan memberikan tenaga ke arah pembelajaran.



''Pernah kita mencuba, kepada kanak-kanak berusia 4 tahun, yang tidak boleh membaca dan mengira. Kanak-kanak itu mengambil masa seminggu selepas semburan di atas lidah, untuk mula membuka buku dan belajar", ujar Profesor Ir. Dr. Zainal Aripin, pengasas i-Q Homeopathy.



Minda Kurang Cergas



Sebilangan anak mengalami simptom minda kurang cerdas walaupun sudah banyak kali menelaah dan mengambil produk tambahan. Berdasarkan testimonial seorang bapa, iaitu Saubi, anak beliau dahulunya mendapat tempat ke-8 dalam peperiksaan dan kini memperoleh tempat pertama.



"Saya juga tidak menyangka dengan hanya seminggu semburan, perubahan drastik anak saya dapat dilihat. Terima kasih, i-Q Homeopathy".



Bahan-bahan



Avena Sativa Q - Extrak dari rumpun pokok bijirin oat. Extrak ini adalah satu bahan makanan yang baik untuk pertumbuhan dan penjagaan saraf serta kecerdasan otak.



Kali Phos 6 - Garam Kalium ini amat unggul untuk meningkatkan prestasi saraf dan otak.



Calc.Phos 6 - Garam kalsium ini amat baik untuk mengalakan penggantian sel-sel yang telah rosak dan juga menjadikan saluran darah bertambah anjal.



Anacarduim 6 - Extrak dari bijian ini boleh menguatkan dan menajamkan minda dan ini akan membolehkan seseorang berfikir lama.



Secara keseluruhannya bahan-bahan yang terdapat di dalam i-Q (Homeopathy) membantu minda seseorang itu menjadi lebih peka dan sentiasa di dalam mood "bersedia" untuk menjalankan pelbagai aktiviti melibatkan penggunaan otak seperti memberi perhatian, membaca, memahami dan berfikir secara kreatif tanpa jemu terhadap sesuatu subjek yang dihadapinya.



Avacello Sdn Bhd kini menjalankan promosi. Harga biasa i-Q Homeopathy adalah RM99.90 , tetapi harga sehingga 31 Disember ialah RM59.90 sahaja. Pembayaran boleh dibuat melalui kad kredit dengan menelefon 03-7725 4125 ataupun hubungi hotline di talian 013-344 3700 ataupun 013-360 5700.



Bagi kawasan pantai timur iaitu Kelantan, Terengganu dan Pahang, anda boleh mendapatkan produk i-Q ini di talian 013-344 3700 dan 019-989 8567.








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...