Photobucket

Sahabat Maya :

Tuesday, December 6, 2011

Hubungan Pelik Antara Avril Lavigne Dan Deryck Whibley



Hubungan Pelik Antara Avril Lavigne Dan Deryck Whibley



Avril Lavigne




WALAUPUN sudah setahun bercerai, penyanyi Avril Lavigne dan bekas suaminya, yang merupakan vokalis kumpulan Sum 41, Deryck Whibley masih mempunyai hubungan akrab antara satu sama lain.

Bagaimanapun, kemesraan mereka itu menunjukkan hubungan tersebut lebih daripada seorang teman lebih-lebih lagi Avril dan Derick dilihat intim berdua sekaligus memberi persepsi bahawa mereka mungkin akan rujuk kembali.

Andaian tersebut menjadi lebih kukuh apabila melihat kedua-dua mereka agak mesra ketika menikmati makan malam di sebuah restoran Italy, West Hollywood, walaupun mereka turut berada di samping rakan-rakan Sum 41 bagi meraikan kejayaan kumpulan itu yang menerima pencalonan Hard Rock/Metal Terbaik Anugerah Grammy.

Bagaimanapun makan berdua bukanlah sesuatu yang pelik buat Avril dan Deryck kerana mereka pernah bercuti bersama-sama di Saint-Tropez baru-baru ini.


Deryck Whibley


Hubungan pelik itu membuatkan ramai yang mendoakan agar mereka kembali bersama namun berdasarkan temubualnya bersama Ryan Seacrest, penyanyi yang popular dengan lagu When You're Gone itu berkata dia dan bekas suaminya itu berkawan rapat.



"Deryck merupakan kawan baik saya dan kami masih lagi bekerjasama dalam bidang muzik. Rasanya, kami akan teruskan hubungan persahabatan ini," ujarnya.



Kedua-dua mereka pernah mendirikan rumahtangga pada Julai 2006 dan bercerai pada 16 September2011.



Ramai yang ingin melihat Avril dan Deryck kembali bersama, namun,ia mungkin tidak akan menjadi kenyataan memandangkan Avril kini sedang hangat bercinta dengan adik tiri kepada Kim kardashian, Brody Jenner.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...