Photobucket

Sahabat Maya :

Thursday, September 13, 2012

Najib jadi hos majlis makan tengah hari Putera William, Kate




PASANGAN diraja Britain, Putera William (kiri) dan Catherine Middleton (kanan) tiba di Lapangan Terbang Kuala Lumpur (KLIA) Sepang, hari ini. Pasangan berkenaan akan berada di Malaysia selama empat hari berakhir 16 September ini sempena sambutan 60 tahun pemerintahan Ratu Elizabeth II. - Foto REUTERS




Najib jadi hos majlis makan tengah hari

Putera William, Kate



PUTRAJAYA: Pasangan diraja Britain, Putera William dan isterinya Catherine Middleton, menghadiri majlis makan tengah hari yang dihoskan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor di Seri Perdana di sini, hari ini.



Hadir sama, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman.



Lawatan rasmi empat hari pasangan diraja itu adalah bagi mewakili Ratu Elizabeth II bersempena sambutan 60 tahun pemerintahan baginda.




Pasangan diraja itu juga dijangka menghadap Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah dan Raja Permaisuri Agong, Tuanku Hajah Haminah, dan menghadiri majlis santapan diraja di Istana Negara, malam ini.




Pasangan diraja itu dijadual melawat Hospis Malaysia, pertubuhan amal yang menawarkan penjagaan paliatif profesional kepada pesakit menghidap penyakit hayat terhad, Taman KLCC dan Lembah Danum, hutan tropika utama di Sabah. - BERNAMA












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...