Photobucket

Sahabat Maya :

Monday, December 26, 2011

Menu baru yang unik dan enak

Keju dibuat daripada emas



http://www.hargaemas.com.my/wp-content/uploads/2011/12/cheese-emas.jpg


Pengusaha-pengusaha kedai makan di Britain berlumba-lumba untuk mencipta menu baru yang unik dan enak untuk disajikan kepada orang ramai.





Keju emas yang mengandungi daun emas dan bahan minuman keras juga dari emas bakal menjadi salah satu hidangan yang mampu menarik perhatian istimewa peminat makanan eksklusif dan mewah.





Keju yang dijual pada harga £608 per kg (sama denga RM3000/kg) telah mendapat banyak tempahan dari selebriti terkenal yang dirahsiakan nama mereka.









http://www.hargaemas.com.my/wp-content/uploads/2011/12/cheese-emas2.jpg








Jurucakap syarikat Clawson Dairy dari Leicestershire, Janice Breedon, menunjukkan sepotong keju emas ini berkata “anda dapat melihat hirisan-hirisan emas dalam setiap potongan keju dengan jelas, kami meletakkan jumlah emas yang cukup besar dalam setiap hidangan yang dihasilkan dan terbukti ini adalah hidangan paling “bersinar-sinar” dalam krismas akan datang”. “Kami terkejut dengan respon yang diterima apabila produk ini tersebar di pelbagai blog, banyak pihak ternama telah menghubungi kami untuk membuat tempahan dan identiti mereka terpaksa kami rahsiakan, percayalah mereka adalah orang yang cukup terkenal”, akhiri beliau.






Sumber : promosi-disember-2011-smush-featured











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...